Witam wszystkich!
Jestem nowa, ale mam nadzieje, że się szybko zaklimatyzuje
Jak napisałam w profilu interesuję się wszelkimi przejawami sztuki, mam świra na punkcie kabaretu (ulubiony to Potem & Monty Python), lubię aktywnie spędzać czas (najczęściej podązając za żółtą piłeczką na korcie), jestem oralnie uzdolniona - łatwo przyswajam języki (obecnie uczę się chińskiego), studiuję.
Absurd, ironia - to jest to co lubię : )
Dobra, kończę już tą autopromocję, coby u niektórych użytkowników forum nie wywołać odruchu wymiotnego:) Reszta wyjdzie w praniu, I hope
Pozdro 4 all i do następnego postu : )
_________________ Wszyscy jesteśmy braćmi... no oprócz pielęniarek, bo one są siostrami : )
Takie wyczerpujące ;ppp
mało komu się tak chce .
No to witamy
_________________ Masz prawo do dobrej zabawy.
Do najbardziej ciężkostrawnych myśli.
Nawet masz prawo mieć prawo.
Masz prawo płakać.
Masz prawo się wstydzić!
Kurcze nie wiedziałam, że trafiłam na polonistyczne forum Następnym razem będę bardziej uważać co i jak piszę Żeby odkupić swoje winy, założe wór pokutny
Widać nie jestem tak lingwistycznie uzdolniona jak myślałam Zamiast jezyków obcych powinnam sie polskiego pouczyć
kenusarf napisał/a:
jane_lane napisał/a:
jestem oralnie uzdolniona - łatwo przyswajam języki (obecnie uczę się chińskiego)
Lingwistycznie uzdolniona. ;P
Masz tu prawie zupełną rację frasunek. Zastosowałam błędny skrót myślowy. Chodziło mi o to, że jestem oralnie (ustnie) uzdolniona, czyli łatwo mi się mówi w obcych językach. Ale whatever, źle wyszło. Dzieki za korektę
Zombwbij napisał/a:
jane_lane napisał/a:
jestem oralnie uzdolniona
Uważałbym z takimi słowami tutaj
Zawsze uważam Szczerze mówiąc to był taki tani chiński chwyt marketingowy Wiedziałam, że słowo na "o" się spodoba
Psycho Krusher napisał/a:
jane_lane napisał/a:
jestem oralnie uzdolniona
A mogłbym wypróbować?
Nie wierzysz mi na słowo ;> ? Co za ewidentny brak zaufania
Anton napisał/a:
ZZZboczeńcy, a myślałam że tyko ja taka jestem