Prosze o pisanie w tym temacie o zajefajnej gierce sieciowej "counter strike"
wrażeniach itp. Ja osobiście gram juz w cs-a od 3 lat i jeszcze mi sie nie znudzilo ;] Niestety nie mam keszu wienc gram w wersje 1.5 ale i tak warto.
Jesli macie jakies pytania dotyczące tej gierki również piszcie a postaram sie odpowiedziec ;] <pozdrofionka>
Wysłany: 2005-10-26, 08:46 cs
witam mam na imie piotr i gram w cs od 6 lat (mam 13) i mozna powiedziec ze robie to zawodowo bo wyniki mam bardzo dobrze czesto chcodzi na rozne turnijei i przewarznie zdobymwam 2 i3 miejsca ale 1 tez sie trafiaja . wedlug mnie cs jest wspaniala gra bo wszyscy maja rowne szanse nie ma czegos takiego ze ja mam cos czego ty nie ma i dlatego caly czas cie rozwalam. to mi sie podoba ze cs trzeba sobie "wypracowac" zachecam do grania mozne sciagac sobie wersje do gry na lanie i grac z botami badz przyjaciolmi z tej samej sieci ( wersia lan jest calkowicie bezplatna ale na ograniczenie ze ni da sie grac nia na necie, da sie tylko z przyjaciolmi i botami na lanie a szkoda bo jak by mozna bylo za dramo grac na necie to kazdy kto lubi taka gre maily mna 1000% w domu taka gre)
moim zdaniem gra jest swietna jak bede mial chcwiel to w weekend wkleje wam link z ktorego mozna sciagnac cs(lan) bezplatnego i zamiescze link z botami
to do zobaczonka a jezeli macie jakies pytania badz sugestie to mozecie pisac pod podane GyGy 2052560
cya!
No chłopaki macie jednak racje co do countera Spędziłem przy tej grze miesiące grając po Lanie z kumplami. Polecam jesli macie w miare dobrą sieć i komputery używanie Skype do rozmowy w teamach ( gdyż nie wiem czemu systemowy komunikator countera jest dla mnie za niewyraźny ale to sie moze tylko mi wydaje ? ). Polecam wszystkim fanom gier online , chociaż nie ma co zabardzo polecać bo ją wszyscy znaja .
Polecam także troche odmienny klimat gry "Call of Duty" do grania po sieci i Internecie (wszystkie częsci ) Graliście moze ??
Wysłany: 2006-02-09, 17:57