Uwielbiam koszykówkę jak tylko mam czas i znajdzie go też choć paru przyjaciół/znajomych, to lądujemy minimum na 2 godziny na boisku. Siatkówka też jest do rzeczy, ale kosz - jak dla mnie - bije inne sporty na głowę
Popieram Koszykówka u mnie na pierwszym miejscu. Zaraz potem piłka ręczna (niestety w gimnazjum nie grałyśmy w ręczną, a szkoda .. zobaczymy w liceum ). Lubię tez jeździć na rowerze i pewnie lubiłabym pływać .. gdybym umiała
Ja gram w piłke nożną od 4 roku życia Czyli już jakieś 13 lat
Mam za sobą kilka klubów.. Podróże po Polsce itp. Ale większego sukcesu nie osiagnęłem Teraz grywam wyłącznie rekreacyjnie
Wysłany: 2007-08-09, 23:02
Oczywiście, że piłka
_________________ Fan Star Wars, PSP, Manchesteru United, Funku, Bluesa, Jazzu, Piłki nożnej, Indiany Jonesa, Dragon Balla, Pianina i Fletu poprzecznego
Jak już wcześniej wspomniałam na pierwszym miejscu jest teraz kolarstwo - jazda na rowerze mnie wyzwala i daje wiele satysfakcji. Jednak przed odnalezieniem się w tym sporcie próbowałam w kilku swoich sił. Tak więc pływanie, skoki z trampoliny - moja wielka pasja, siatkówka, a nawet łucznictwo klasyczne. Strzelałam z łuku refleksyjnego - dwa lata chodziłam na treningi, to mnie nauczyło wielkiego opanowania i skupienia się na jednej rzeczy, bez zwracania uwagi na to, co się dzieje wokół mnie. Może i do tej pory bym strzelała z łuku, ale brak czasu zrobił swoje. Trzeba było zrezygnować, ale właśnie dzisiaj wpadł mi pomysł taki do głowy, by od października załatwiać sobie treningi tak dla siebie postrzelać z łuku polecam ten sport
_________________ 'jesteśmy jak bratki pośród pola chwastów'
'Wszystko przebiega zgodnie z moim planem. Jestem bezwzględnie inteligentny!'
A ja ćwiczę kickboxing a w przyszłości planuje troszkę czasu poświęcić na Yogę, ale najwieksza frajde sprawia mi kupowanie sportowych ciuszków. Ostatnio fascynuje mnie nowa kolekcja NikeWomen: http://www.fit.pl/cwiczen......0,0,0,0.html
Co o niej sądzicie?? Wydaje sie być idealna dla mnie