Trenujesz OYAMA KARATE? Napisz! Napisz gdzie, czy jeździsz na zawody, obozy itp.
Ja sam trenuję w Bielsku-Białej (no okolicach). Ostatnio byłem na obozie, zamierzam znowu pojechać. No i byłem również na zawodach PFK w Jeleniej Górze.
_________________ If I see a strong opponent, it makes me want to battle.
No wiesz, modern ju jitsu przypomina mi bardzij uliczny styl walki, wszyscy się okładają ile wlezie... Ale na ju jitsu nie znam się zbytnio. Ile lat trenujesz modern ju jitsu? Trenowałeś kiedyś karate?
[ Dodano: 2008-01-07, 21:36 ]
Jeśli chcesz bardziej stylową sztukę walki polecam karate. Shotokan symbolizuje się techniką. Na zawodach się lekko uderza (a nawet nie dotyka) przeciwnika, a silniejsze uderzenie jest traktowane jako faul. Mają tam dłuuugą pozycję walki. W Oyama karate (które ja trenuje) walisz na maxa, dajesz z siebie wszystko. Na zawodach (np. w kategorii semi-knockdown) masz kask na głowę, ochraniacze na piszczel, piąstkówki i krocze (dziewczyny dodatkowo mają na klatę). Nie możesz uderzać jedynie pięśćmi w glowę i w plecy, nie możesz chwytać przeciwnika, a jeśli chodzi o kopnięcia to kopiesz tylko techniki okrężne. Podobnie też jest z karate Kyokushin, aczkolwiek nie znam zbytnio tej techniki. Jest również Seitedo, aleono w Polsce wymiera. Także jeśli wolisz technikę, mniej kontaktu polecam Shotokan, a jak wolisz full-kontakt polecam Oyama i Kyokushin. Możesz zobaczyć filmiki na YouTube.
[ Dodano: 2008-01-15, 14:01 ]
Dzisiaj egzamin mam, a kumite no kata tsuki to uke robilem ostatnio w wakacje. Fajnie się zapowiada, ale sensei jest wporzo ^^' Mam nadzieję, ze zdam...
Trenuję Oyama Karate. No i tak. Potrzebuję się nauczyć 6 kata. I właśnie otrzebuję kogoś z dobrym sercem i z kamerką internetową, żeby mnie numiał ;] No albo ostatecznie jakby ktoś miał filmik i mi przesłał czy coś. Bylbym wielce wdzięczyny. Pozdrawiam.