Taekwon-do (ITF) ćwiczę od lat teoretycznie 9-ciu, ale można uznać, że są to prawdziwe 2 lata treningu, bo przez większość czasu jako 8-13 letni dzieciar się opieprzałem.
ale tęsknię za judo, bo jak miałem walki w MMA na treningach, to stwierdziłem że od walenia rękawicą po łbie ciekawsze są łamania rąk - tylko nie mam sumienia odchodzić ze szkółki, mój kołcz jest dla mnie dość bliski na swój sposób.
zacząłem ćwiczyć z zazdrości, że mój najlepszy kolega chodzi na karate
a kapuejra to pic na wodę jes, ichnie techniki są tak maksymalnie niewykonalne w prawdziwej walce, że to aż boli. ale efektowne to, efektowne, trzeba przyznać
_________________ pewnego dnia postanowiłem zmienić swoje życie. przestać pić, rzucić palenie, zacząć chodzić na siłownię i zdrowo się odżywiać.
mi to się najbardziej podoba muay thai... ale raczej tak jak kurczol ze względów zdrowotnych (życiowych) nie będę tego uprawiać... nie wiem w ogóle czy u nas są legalne walki muay thai...
_________________ "Jesteśmy tym, co robimy, jesteśmy naszymi tajemnicami. Ja jestem sumą moich grzechów, tak właśnie! Chcesz poznać mnie, musisz poznać moje grzechy." T.Dekker
jak axss kilka lat temu trenowalem Taekwon-do ale z podowod finansowych skonczylem bo jednak troszke kasy ciagli za treningi a axss skad jestes i gdzie trenujesz??? masz jakies osiagniecia itp ??
_________________ Chwal się sam - bo zaczną chwalić cię inni, którzy się gówno znają.
ja pier**** znow mi ktos posta na temat wy***al bo lubi mi dogryzac
wiec napisalem ze tranowalem crav mage i kick boxing bardzo fajne sporty
mozna sie nauczyc refleksu <mam nadzieje ze taka ilosc wyrazow zadowoli moderatorki>
/by martina. HAMUJ SIĘ Z TYMI WULGARYZMAMI
_________________ WIDZEW YOU'LL NEVER WALK ALONE
obrany cel narodowe dąrzenia
ziścił się sen tego pokolenia
obrany cel wielka Polska na wieki
pod znakiem Falangi po wolność idziemy
De nołbadis łona bi sambadis<spojrz na siebie Gość>