Wysłany: 2007-05-17, 22:02 athlon 900 zamiast semprona 2200 mhz
witam wszytskich.
jakims cudem (nie wiem jak- nei grzebalem w ustawieniach z prostej przyczyny- nie znam sie) zmienil mi sie procesor z semprona 2200 na athlon 900 mhz. bardzo prosze o jakis wskazowki co mam z tym zrobic?? jak zmienic spowrotem??
zaznaczam,ze jestem laikiem
wielkie dzieki za ewentualna pomoc,pozdrawiam
Jesli resetowales bios to mozliwe ze obnizyla sie szyna FSB / mnoznik procka.
Czestotliwosc procka wynika z iloczynu tych dwoch wartosci, ja mam np. fabrycznie Athlon XP 2000+ czyli 133MHz (FSB) x 12.5 (mnoznik) = 1,66GHz. A po resecie biosu mam 100 x 12,5. Musisz zmienic ta opcje, mnoznik na 100% jest zablokowany wiec tylko FSB pozostaje.
_________________ I wtem rozległ się beep i z głębi cyfrowego piekła zapełnionego NULLami poczeły się wyłaniać tajemnicze znaki ASCII które zaczeły się układać w tego posta.....
Prawde zapowiem tobie jesli masz Częstotliwość taktowania procesora : 1500 Mhz to znaczy ze masz 2200 procek sempron i wydajnosc 1,5ghz czyli normalnie i tylko w systemie sie cos porabalo nie przejmuj sie
PS. polecam podkrecic procek w biosie (na pclab.pl instrukcje sa) np. o 40 FSB to bedziesz mial wydajnosc 1900mhz (ja mialem 2100 na boxowym chlodzeniu )
PS. polecam podkrecic procek w biosie (na pclab.pl instrukcje sa) np. o 40 FSB to bedziesz mial wydajnosc 1900mhz (ja mialem 2100 na boxowym chlodzeniu )
Możesz podać konkretnego linka bo ja nie wiem czego szukać za bardzo nawet. Mam właśnie Semprona 2200 ale jak kombinowałem to już przy 2400 (chodzi o te oznaczenia amd, nie mhz) zaczynał się wieszać (przegrzewać prawdopodobnie).
_________________ fuck it, dude.. let's go bowling
jesli masz Częstotliwość taktowania procesora : 1500 Mhz to znaczy ze masz 2200 procek sempron i wydajnosc 1,5ghz czyli normalnie
Rzeczywiscie, dziwne ale prawdziwe.