Forum Ręceprecz odtybetu

• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Współpraca • Czat • Reklamuj Forum ! • Gry online • Katalog Stron
• Rejestracja • Zaloguj • Album

konkurs

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Henry  

Wysłany: 2006-09-21, 11:27   Rozdzielczość

Mój problem polega na tym,że niemogę ustawić rozdzielczości.W ustawieniach wskazuje mi,że rozdzielczość jest prawidłowa,tj.1024/768,a obraz jest po obu stronach lewej i prawej czarny,a od góry i na dole prawidłowy.jak zrobić,by przywrócić do normalnych rozmiarów.

Prometeusz  

Wysłany: 2006-09-21, 11:29   

uruchom ponownie system ;) mi czasem tak sie robiło i to działało. no chyba, że masz złe sterowniki do karty grf.

Henry  

Wysłany: 2006-09-21, 11:35   

Prometeusz napisał/a:
uruchom ponownie system ;) mi czasem tak sie robiło i to działało. no chyba, że masz złe sterowniki do karty grf.

A gdzie ja je znajdę,i jak je zinstalować,podpowiedz mi na ten temat,bo jestem zielony w tych sprawach.

Prometeusz  

Wysłany: 2006-09-21, 11:37   

Szczerze to ja też jestem zielony :przestraszony: Gdzie je znajdziesz hmm w google ! wpisz nazwe swojej karty graficznej i powinno wyskoczyc...

DuoPL  

Wysłany: 2006-09-21, 14:21   

Jak masz sterowniki włazysz je do cd i instalujesz xD zazwyczaj dostaje je sie do karty graficznej a jak nie amsz podaj mi jaka mas zkarte graficzna dam ci linka z kad możesz sciągnąć

Jeśli czegoś nie wiecie pomoge. Jestemn guru kompa xD

[ Dodano: 2006-09-21, 14:26 ]
Powinieneś miec na płycie dostać do karty graficznej.

Henry  

Wysłany: 2006-09-22, 09:23   

DuoPL napisał/a:
Jak masz sterowniki włazysz je do cd i instalujesz xD zazwyczaj dostaje je sie do karty graficznej a jak nie amsz podaj mi jaka mas zkarte graficzna dam ci linka z kad możesz sciągnąć

Jeśli czegoś nie wiecie pomoge. Jestemn guru kompa xD

[ Dodano: 2006-09-21, 14:26 ]
Powinieneś miec na płycie dostać do karty graficznej.

Mam coś takiegoPole Wartość
Karta wideo Prolink GeForce2 MX200:Pole Wartość