Powinna być mozliwość zaznaczenie większej ilości wypowiedzi
Ja używam Windowsa XP Pro, albo jakiegoś Linuksa (SuSE, Ubuntu).
Najlepszy był jak narazie dla mnie SuSE, a testowałem: RedHat, Fedora, Ubuntu, SuSE. Chcę spróbować jeszcze Debian, FreeBSD
_________________ Będę pamiętać swoje hasło, będę pamiętać swoje hasło, będę pamiętać swoje hasło, będę ...
Ejjj......pssstttt.... Gość - pamiętaj, że BlueForum to Piaty Wymiar Rzeczywistości
www.BlueMan.pl devBlog - nie tylko o programowaniu
Jestem użytkownikem Linuxa.Mój pierwszy to Mandrake 6.1 , który zainstalowałem pierwszy raz w grudniu 1999r.Obecnie używam Mandirva , Aurox, Fedora i Slackware.Z Windowsa również - jest mi potrzebny do kosztorysów budowlanych.
[ Dodano: 2006-01-19, 22:27 ]
Cytat:
Chcę spróbować jeszcze Debian, FreeBSD
Ubuntu i Kubuntu są odmianą Debiana.Testowałem te systemy.
Jeśli nigdy nie instalowałeś FreeBSD to na początek proponuję PC-BSD.
linux. Konkretnie ubuntu. nie znam się na tym specjalnie dobrze, bardziej to był naciesk mojego brata... Ale na tyle się przestawiłam na linuksa, że teraz jak mam w ręce windowsa, to po pięciu minutach zacyznam się denerwować T_T
_________________ A za zakrętem czekał... Kret!
+___+
Dobry Kret nie jest zły
a ja mam XPka, na Linuksa się w końcu nie doczekałam a miałam mieć..
i w sumie zgadzam się z żartem, jakoby twórcy WinXP mówili: jeśli coś ma być ch**owe, to niech przynajmniej ładnie wygląda..
ale się przyzwyczaiłam ;]
bezinternetowo przez jeszcze jakiś czas. ale was kocham wciąż ^_^
Uzywam Windowsa XP Proffesional, nie wiem jakoś bardziej mi pasi
_________________ www.studentkapedagogiki.bloog.pl
Miłość jest śladem natury,
Rozkoszuje się pocałunkami w świetle księżyca.
Jak dobrze żyć z miłością,
Obudzić się u podnóża jej stóp.
Wysłany: 2006-03-10, 08:59
orginalny łindołs xD fajnie masz.. ja caly czas sam siedze wiedz nie mam problemow co prawda mam pro a moja mamusia tylko czasem jak chce mi przelew na konto zrobic to wtedy wchodzi xD