ja nigdy nie zdobylbym sie na zrobienie sobie dredow:P musialbym za dlugo wlosy zapuszczac a nie wygodnie mi z dlugimi... a co do farbowania to fajnie by wygladaly zafarbowane na kolory zolty, zielony i czerwony:>:D:D:D
Podobnie jak kolega wyżej, zacznijmy od tego, że w życiu dredów bym nie zrobiła. Nie mam przekonania.
_________________ to co widzisz w lustrze to nie jest odbicie
to tylko maniera, to nie jest życie
w naszych źrenicach jest za mało boga
a droga jest prosta, czy jest kręta droga
Powiem tak. Farbowanie dredów w zasadzie nie różni się niczym od farbowania zwykłych włosów i zależy od upodobań osobnika. Ja moje dredki już raz farbowałem na czarno zaraz po zrobieniu bo mój kolor włosów jest jakiś dziwny :lol:.
ja uwazam że dredy najlepiej wygladają naturalne poza tym jak farbować dredy? w środku zostałyby chyba naturalne? nie wiem, nie znam się. chyba żeby farbować włosy tuż przed zrobieniem dredów ;]
ale ja farbowac nie bedę :mrgreen:
bezinternetowo przez jeszcze jakiś czas. ale was kocham wciąż ^_^
hm... ja bardzo chcem sobie zrobic dredy a jak juz je będę miec to racej farbowac ch nie bede moze troszeczkę końcówki i tyle nie chce miec "sztuchnych" ja stawiam na naturala;)
No tak jeżeli juz miałbym sobie farbować.To ze dwda trzy dredy poszły by na blond i końcówki (ale tylko troszkę) Czerwone Ale jeszcze nie wiem czy na pewno bede farbować.A jak bede to właśnie tak je zafarbuje
ja jestem zaa farbowaniem dredow jak i normalnych wlosow:D:D
gosc Gość
Wysłany: 2005-10-30, 13:14
lol farbowalam dredy chyba z 4 razy w przeciogu roki i jakos całe mi sie zafarbowały olaboga w srodku tez nie bylo z tym zadnego problemu trzeba tylko pamietac ze zuzywa sie o wiele wiecej farby bo dredki lubia pic farbę co da sie oczywsicie przezyc no i potrzea pomocy aby zrobic to na tyle sprawnie co by nie przetrzymywac farby nma głowie za długo.
Wysłany: 2005-11-11, 18:23
Polecający: przez klub ze epulsa