ForumNasze.Net Strona Główna

• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Współpraca • Czat • Reklamuj Forum ! • Gry online • Katalog Stron
• Rejestracja • Zaloguj • Album

ogame

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

buntownik  

Wysłany: 2008-04-10, 23:44   Masz pomysl na film?

Witam,
Jestem studentem realizacji obrazu filmowo-telewizyjnego (II rok) i od jakiegos czasu szukam pomyslu na fajny 5min film (warunek zaliczenia roku) niestety wszystkie moje pomysly sa odrzucane, wiec tak sobie pomyslalem, moze ktores z was ma jakis ciekawy pomysl, pamietajac, ze lepiej uwierzyc w cos prawdopodobnego co sie nie wydazylo niz w cos nieprawdopodobnego, a co miało miejsce:)

aha tematy obejmuja film fabularny lub dokumentalny

pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :)

morfina 

Wysłany: 2008-04-11, 09:46   

Może być "jabol w 5 minut", o życiu jakiegoś bezdomnego pijaka, musisz jakiegoś wyczaić wypytać o przeszłość, za butelkę wina się zgodzi, jeszcze lepszy byłby pijak na obczyźnie, bo tam motyw jest lepszy. Albo pół komediowy o studentach podróżujących na stopa, jakie perypetie ich spotykają, można wkręcić trochę dramatu, np. student musi dostać się z domowej wioski na drugi koniec polski na uniwerek po jakiś papierek czy wpis, który może zaważyć na całej jego karierze, załóżmy, że dostaje propozycję z jakiejś zachodniej wytwórni i potrzebuje poświadczenia o dotychczasowych dokonaniach; podczas gdy wszystko mu się wali na głowę - pies przegryzł kabel od telefonu, dostawca internetowy odłączył nieopłacany internet, a ukochany bank zablokował konto z racji nieopłaconego mandatu. Cóż pozostaje tylko wypad przez Polskę z wiecznie zblazowanym kumplem z dzieciństwa, co to kurze łapki na deser wcinał. Możemy też założyć, że po drodze musi nakręcić film na zaległe zaliczenie, z racji tego, że ma na pieńku z profesorem, który owe poświadczenie może wydać...

Izabella  

Wysłany: 2008-04-17, 13:10