Niedawno byłam w kinie na tym filmie i powiem szczerze, arcydzieło to to nie jest, ale tez nie rozczarował mnie... Co wy sądzicie?
Jak na polską produkcję komercyjną wyszło całkiem przyzwoicie... wiem, że niektórzy czepiają się realiów ukazanych w filmie... a to że niby świat mafii wcale tak nie wygląda itp, itd. Nie znam się na tym, nigdy nie byłam w mafii i nie zamierzam wstępować , ale uważam, że po pierwsze to jest komercja, nie dokument, więc rzeczywistości nie odzwierciedla, po drugie, chyba nie chodzi w tym filmie o to, aby pokazać ze szczegółami jak działał Pruszków... Bądź co bądź można się tam doszukać głębszego sensu - pojawia się problem moralności, lojalności, wyeksponowany też jest wątek rodziny, miłości i zdrady...
Jedno tylko pozostawia niedosyt, a mianowicie zakończenie.... takie nijakie w stosunku do całości...
No i Małaszyński... przecież on tam nie gra głównej roli!!! Więc po kiego diabła wszystkie media mówią o nim? Jak dla mnie przez większość filmu miał jedną i tą samą zbolałą minę... dopiero pod koniec pokazał się z lepszej strony....
_________________ Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj ma być może nawet i swoje... plusy. Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów!!!
Moi kumple mówia, ze beznadzieja, a kolezanki ze rewelacja dlatego przypuszczam, ze to kolejne romansidło, ale dobre tylko szkoda ze to miał byc film sensacyjny... no ale niedługo sie sama przekonam
_________________ Posty poniżej 5 słów i z dużą ilością emotikonek będą kasowane!!!
Właśnie oglądnęłam i jestem w sumie pozytywnie rozczarowana w stosunku do negatywnych komentarzy które o tym filmie słyszałam bo okazało sie ze film nie jest taki mizerny :0 wrećz przeciwnie jest nawet spoko nie jest to romansidło ani niewiadomo jaki sensacyjny ale raczej taki 'polski' film o mafii