Jak Wam się podoba ten kawałek? Bo mi się nie podoba ale fajnie się słucha Badziewny tekst. Ale może w takiej muzyce to nie ważne, nie wiem nie znam się. Refren chwytliwy, nie da się ukryć.
Klip dobry.
_________________ fuck it, dude.. let's go bowling
Wysłany: 2005-11-06, 18:17
Polecający: Ktoś mnie zaprosił na moim blogu.
Słyszałam tą piosenkę. Rzeczywiście tekst nie jest zbyt ambitny. Ale melodia wbija się w uszy. Mi się podoba. Tylko mogliby coś zrobić z tymi nimalże rapowanymi zwrotkami.. :?
_________________ Sex Pistols - I Wanna Be Your Dog
ja to pierwsz raz w radyjku uslyszalem i myslalem ze mi sie przelaczylo na jakis kanal dicho ale potem patrze rock radio, i pare razy posluchalem i mi sie spodobalo - nawet caly album sobie sciagnalem 8)
Tylko mogliby coś zrobić z tymi nimalże rapowanymi zwrotkami.. Confused
Że co prosze?
Płyty ściągać raczej nie będę, a słuchać to już w ogóle nie zamierzam. Taki kawałek z fajnym refrenem, posłuchać, ponucić przez reszte dnia (tygodnia? ) i zapomnieć.
_________________ fuck it, dude.. let's go bowling
_________________ Jestem szczęściem, które szuka przyjemności w zadowoleniu drugiej
osoby. Pragnieniem, by dawać, a nie otrzymywać. Szacunkiem dla
uczuć drugiej osoby. Byciem blisko, ale bez chęci zawładnięcia drugą osobą.
To że opiera się na melodyjnym refrenie to nic nie znaczy Mam nadzieje że z przymróżeniem oka
_________________ Jestem szczęściem, które szuka przyjemności w zadowoleniu drugiej
osoby. Pragnieniem, by dawać, a nie otrzymywać. Szacunkiem dla
uczuć drugiej osoby. Byciem blisko, ale bez chęci zawładnięcia drugą osobą.
piosenka fajna ale jak widze teledysk to wychodze z pokoju jest tak głupi ...........melodia jest fajna ale słowa to totalna głupota muj kuzym nakręcił na programie do tworzenia filmów z gier nagrał hitmana 2 z podkładem hutra zaloki g i tak mi sie śmiać chciało :lol: łysol se biegał i strzelał do ludzi a tu podkład zalogi :lol: :lol: :lol: :lol: