Ja slucham tylko amerykanskiego rapu... Coz moge powiedziec o tej muzyce, w sumie sam nie wiem czy mozna ja opisac.. Wlasciwie nawet niektore osoby ktore go sluchaja nie znaja jego przeznaczenia ani prawdziwej wartosci... Wiem jedynie ze zmienil moje zycie i ze zawdzieczam mu wszystko... Bo jestem tym czym jestem za sprawa tej muzyki, ktos moze wysmiewac fakt ze muzyka wychowuje ale tak jest w rzeczywistosci. Musi jedynie spasc na podatny grunt... Ci ludzie opowiadaja swoje przezycia, a gdy znajdujesz w nich odzwierciedlenie swoich losow to jwstes na dobrej drodze... Sluchasz o trudnym dziecinstwie, biedzie i domowych awanturach samemu bedac uczestnikiem podobnych zdarzen... Sluchasz o smierci, o ktora sam sie otarles... Wiem ze to bledne stwierdzenie, ale sadze ze czlowiek ktory ma zbyt latwo w zyciu nie zrozumie takich jak my....
To dziwne ale mimo swojego negatywnego wydzwieku rap mnie uspokaja, pomaga wszystko poukladac w glowie... Nie polecam tej muzyki ludziom ktorzy nic nie przeszli ani zadnym "wannabe thugs"... I tak nie zrozumiecie... I prosze Was nie mowcie ze rap rodzi mordercow... Droga od niewinnego dziecka do zabojcy jest znacznie dluzsza...
Ja slucham wszystkiego co wpada w ucho przy czym mozna sie pobujac i potanczyc jestem wszechstronny zaczynajac od reggae, muzyke klasyczna konczac na death metalu, i najciezszysz klubowych brzmieniach
Wysłany: 2008-01-04, 15:44
hmmmm... :d zaznaczylem Metal i Rock bo tego najczesciej
ta muzyka napawa mnie siła aby dalej funkcjonowac, bez porannej nutki nie wychodze nawet z domu xD
Lans.fm prawdę ci powie - według tagów, których najczęściej używam, preferowane przeze mnie gatunki, to:
alternative
alternative rock
anarcho-punk
british
chillout
crustpunk
dancehall
doom metal
electronic
experimental
female vocalists
folk
grunge
hardcore
horror punk
jazz
melodic punk rock
poetry
polish
punk rock
ragga
reggae
rock
scandinavian
ska
slovak
trip-hop