• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Czat • Katalog Firm
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Lady spark  

Wysłany: 2006-05-28, 11:01   
   Polecający: Przypadek;)

nie napisał/a:
Ok. Niech Ci będzie. Ubliżanie, phi.

Nie unoś się przecież ja tylko probuję Ci uświadomić że pomyliłaś się trochę ale przecież to nie koniec świata...w natłoku tego badziewia na rynku i wymyślonych rodzajów muzyki każdy może się pomylić ja gdy zaczynałam też nie byłam pewna czego słucham ale po kilku latach nauczyłam się rozpoznawać (mniej więcej) jaki jest to rodzja muzyki...

nie  

Wysłany: 2006-05-28, 13:02   

Wiesz, czego nie lubię najbardziej? Kiedy ktoś mówi mi, żebym się nie unosiła, uspokaja mnie, kiedy to nie jest potrzebne. Na odczepnego.
Widzisz, nie jestem nowicjuszką, od kilku lat w tym siedzę, więc proszę nie stwierdzaj takich rzeczy, kiedy nie wiesz, jaka jest prawda.
Dla mnie to nu metal i nic tego nie zmieni. Jest dużo ciężkiego gitarowego grania, teksty polityczne w dużej mierze. Jak już mówiłam typowym nu metalem nie jest, bardzo odbiega od typowego nu metalu.
Korn to nu, tak btw, nietypowy, ale nu.

Lady spark  

Wysłany: 2006-05-28, 13:43   

nie napisał/a:
Korn to nu, tak btw, nietypowy, ale nu.
nie napisał/a:
Dla mnie to nu metal i nic tego nie zmieni

Widze ze ciezko przyznac Ci sie do pomylki lepiej brnac dalej moze ktos uwierzy w porzadku jak wolisz :oczami:

lolinka  

Wysłany: 2006-05-28, 13:47   
   Polecający: bierdonka

ale zrozumcie ze te zespoły nie sa dokonca ani takie ani takie ... nie da sie wszystkiego zaszufladkowac do jednego gatunku ... taki jest dzisiejszy podział w muzyce , dlatego w dupie mam to czy to jest nu czy hard , wazne zeby dobrze grali ;]
A zreszta ani jeden z wymienionych wyzej zespołow nie jest dla mnie dobry , ne moja działka nie zgłębiam sie w gatunki , bo co z tego jak ktos tam bedzie grał grunge jak o tym nie ma pojęcia ;] wazne sa dzwieki a nie etykietki ;]
hail!

nie