Wysłany: 2006-07-20, 21:00 uzależnienie Polecający: google
uzależnienie pojmowane w różnoraki sposób czyli od czego jesteście uzależnieni...każdy ma jakieś dziwactwa...uzależnienie od czekolady, telefonu komórkowego (dotknęlo moją psiapsiółę- walczę z tym ona nie chce, ale ja walczę jak lew ) czy chociażby suszarki do włosów...ja na ten przykład uzalezniona jestem od muzyki (dobrej) i na dłuższą metę nie mogłabym się bez niej obejść, no i od mojego kota
_________________ Futuristic Caramel Cow
All animals are equal but some animals are more equal then others.
Wysłany: 2006-07-20, 21:08 Re: uzależnienie Polecający: google
Anton napisał/a:
ja na ten przykład uzalezniona jestem od muzyki (dobrej) i na dłuższą metę nie mogłabym się bez niej obejść
Ja również
Jestem też uzależniona od czekolady mmmmmmmm pyyycha
_________________ Taniec jest najwznioślejszą, najbardziej wzruszającą, najpiękniejszą ze wszystkich sztuk, bo nie jest tylko prostą interpretacją czy wyobrażeniem życia; jest samym życiem.
- komputera
- telefonu
- jedzenia
- lenistwa
- uzywek (w niewielkim stopniu ale i tak wydaje mi sie, ze za duzo... )
_________________ "[..]nawet kiedy cierpisz i jestes calkiem sam,
pamietaj Twoja reke trzyma najwyzszy Pan,
On dla Ciebie ma plan,
wiec Ty ufaj Mu man!" Ras Luta w Krol Krolow
no w sumie sie dlugo nad tym ne zastaawialam, ale moglabym chyba cos miec....
od kompa- jak nie posiedze przynajmniej 3 h to dostaje czegos O.o
od chodzenia- jakos juz tak od przeslo 5lat chodze praktycznie wszedzie gdzie odleglosc nie przekracza 30 km.... chociaz tak tez sie zdarza.... pieszo
od telefonu-uwielbiam poszczac szpigi chlopakowi ^^
no to chyba na tyle.... reszty grzechow nie pamietam, a za te nie zaluje ^^
Najbardziej jestem uzależniony od muzyki, bez niej nie mogę żyć, poza tym w dużym stopniu od internetu... i herbaty ;] oraz po części od tabaki, chociaż nie przeżywam "głodów" ani niczego podobnego, to jednak podnosi moje morale.