Wysłany: 2007-08-02, 21:32 Jak tam kondycja cialkaa? czego mu potzreba???:P
Mili moi drodzy jak tam wasze cialka sie mają? odnowa biologiczna by sie przydała..troszke wiecej slonka..czy czekolady?.. mnie tej ostatniej...super rzecz mniam Opisujcie swoj bierzacy stan zdrowia..moze jakies porady co do zachowanai tego naszego zdrówka...fajnie by bylo. a i czy moze wiecie coś wecej na temat gesiej stopy dokladnie jej zapalenia??? bo w necie to tak sypneli tym malutko...
_________________ " Łatwo jest kochać nieznany ląd"
Kiedyś miałam okres czasu że ćwiczyłam sobie wieczorami dość regularnie, a i pobiegać się zdażało. Teraz już się nie chce P Na kondycję nie nażekam choć zawsze mogło by być lepiej
Cytat:
a i czy moze wiecie coś wecej na temat gesiej stopy dokladnie jej zapalenia???
nie mam pojęcia co to jest
_________________ They said it changes when the sun goes down
hmmm....jestem przekonania że lekarze równiez nie zbyt wiedzą coz to takiego:P
no i u mnie sie biegi zdarzaja..ostatnio czesto..:P i jakiz to kwas mlekowy mi zalega w nogach..rany co za ból..ale jak to tato mówi" ból na Twoje zyczenie":P
Wysłany: 2007-08-05, 16:59
Osobiście nie narzekam. Staram się codziennie ćwiczyć (najbardziej lubię brzuszki), a jak dopadnie mnie lenistwo, to wychodzę na rower - na to zawsze mam ochotę Kondycja w sumie jest spoko, ciałko opalone, waga na miejscu, czego chcieć więcej...
_________________ Mój Anioł Stróż spadając na ziemię mocno pierdolnął się w głowę...
Wysłany: 2007-08-09, 21:25
Polecający: Google =D
stan mojego ciała ? raczej dobry choć powinien być lepszy . Wakcje w pełni a ja siedzę na słoneczku i tylko się opalam. Aby się usprawiedliwić muszę napisać że czasem wybieram się na przejadżki rowerowe
_________________ .:: In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on ::.