• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Czat • Katalog Firm
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Colorblind  

Wysłany: 2008-03-06, 18:16   

Absurd napisał/a:
przyznam ze ta dieta łatwa nie jest ale do przejścia
a ja jestem ciekawa, jak po tej diecie będziesz się odżywiać, wracasz do swoich starych przyzwyczajeń żywieniowych, czy jednak coś z tej diety zostaje? Szczerze przyznam, że w takowych dietach straszy mnie efekt jojo, a że jestem kompletnie zielona i żadnej diety nie stosowałam to nie wiem, czy takowy występuje, czy raczej nie.

'A w kominie szurum burum, a na polu wiatr do wtóru, a na chmurze bal do rana, a pogoda rozśpiewana. Zielono mi i spokojnie, zielono mi'
wszystko gra

owad.lezacy  

Zaproszone osoby: 2

Wysłany: 2008-03-06, 22:55   
   Polecający: google

Colorblind napisał/a:
a ja jestem ciekawa, jak po tej diecie będziesz się odżywiać, wracasz do swoich starych przyzwyczajeń żywieniowych, czy jednak coś z tej diety zostaje?

na pewno nie będę jeść słodyczy, i kalorycznych rzeczy, postanowiłam przejść na zdrowy tryb życia i odżywiać sie wartościowymi produktami : ) obiady bede gotować sobie na parze i znam dość sporo przepisów na dobre niskokaloryczne rzeczy : ) a z diety na pewno nie zostanie mi zwyczaj jedzenia mięsa to była dla mnie najgorsza męka bo nie jadałam wcześniej, no ale poświęciłam sie :D

Colorblind napisał/a:
Szczerze przyznam, że w takowych dietach straszy mnie efekt jojo, a że jestem kompletnie zielona i żadnej diety nie stosowałam to nie wiem, czy takowy występuje, czy raczej nie.

po tej diecie jeszcze nie sprawdzałam bo od jutra zaczynam jeść 'normalnie' wiadomo, że jak po diecie zacznie sie za przeproszeniem wpieprzać ile się da bez umiaru to waga z powrotem się podniesie ^ z umiarem trzeba wszystko.

biegam w bikini po całym mieście, gdzie jest mój wróg dajcie go nareszcie : > !
miau miau miau !

sis  

Wysłany: 2008-03-06, 23:01   

Absurd napisał/a: