czesc mam pewien problem... pozyczylam oryginalna wersje gry the sims 2 i wszystkie dodatki. mam je zainstalowane na komputerze i puki co wszystko dziala ^^ tylko ze to nie moje plyty i musze je oddac kolezance. dlatego ktos podsunal mi pomysl zeby stworzyc wirtualny dysk do simsow na swoim komputeze... szkoda ze ta osoba niewiedziala jak sie to robi >.< moze ktos wie jak stwozyc ten wirtualny dysk do gry... mam zainstalowany program "daemon tools" prosze o dobitne wyjasnienie bo jestem zielona w tym temacie XD
Wysłany: 2007-10-09, 19:59
Polecający: bierdonka
A do tego i tak chyba bedziesz musiała miec płytke , bo ja miałam ta samą sytuacje ale mam płyte na która wszytsko było zgrane i potem przy odpaleniu trzeba było ta płyte włozyć zeby działało jak nalezy i uruchomić za pomocą daemona ;p Ale jesli chodzi o samą obsługe daemon tools to wkładasz płyte z simsami , naciskasz na ikonke prawym , potem naciskasz Virtual CD/DVD room, potem Device 0:[G] no media a potem Mount image. Wyskakuje Ci okienko z tym co masz na płytce - instalujesz pokolei wszystko a potem odpalasz ponownie i gra gotowa ;p
po uruchomieniu programu klikasz prawym klawiszem myszy na ikonke daemona znajdujaca sie w trayu.
Wybierasz z menu Virtual CD/DVD - ROM
nastepnie przechodzisz do Set number of devices
i okreslasz ilosc wirtualnych dyskow jaka ma byc stworzona na dysku
W celu zmontowania obrazu postepujesz tak jak w 1 i 2 punkcie nastepnie wybierasz dysk wirtualny na ktorym ma byc zmontowany obraz
a nastepnie wybierasz "mount image"
Wskazujesz obraz ktory chcesz zmontowac
Dysk wirtualny znajduje sie w MOJ KOMPUTER
W celu deaktywowania dyskow wirtualnych postepujesz tak jak w punktach 1 i 2 tylko wybierasz unmount all drivers