no i wyszło szydło z worka, czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć o sis, a baliście się zapytać :
Cytat:
[Dzisiaj 22:54] Colorblind: siiiis dlaczego?
x e [Dzisiaj 22:57] bro: ja bym Ci powiedział dlaczego, ale bym wyszedł na rasistę...
[Dzisiaj 22:57] Colorblind: powiedz...
x e [Dzisiaj 22:58] bro: bo ona nie jest polką...
[Dzisiaj 22:58] Colorblind: od kiedy?
[Dzisiaj 22:58] sis: jestem o.0 słowo
x e [Dzisiaj 22:59] bro: obawiam się, że od zawsze; na kubicę się nie cieszyła...
[Dzisiaj 22:59] sis: cieszyłam! wewnętrznie!
x e [Dzisiaj 22:59] bro: ale przegraną polski to się cieszysz zewnętrznie...
[Dzisiaj 22:59] Colorblind: bro, dziękuję, żeś wyjawił mi prawdę, teraz wszystko rozumiem
[Nie 23:00] sis: filologię pl. studiuję, do diabła! zachwycam się dziełami literatury polskiej! prace pisze po polsku!!
[Nie 23:00] Colorblind: ściema!
[Nie 23:00] Leilah: ał
x e [Nie 23:01] bro: dobra przykrywka.. a kto ostanio pisał, że ma awersję do jednego z najwybitniejszych poetów polskich??
[Nie 23:01] charon: Sis, i co z tego? Color studiuje filologię DE, a nie jest Niemką ;p
[Nie 23:01] sis: Wojaczek najwybitniejszy? od kiedy? ;p poza tym już mi przeszło, odkąd dostałam 5 ;p
x e [Nie 23:01] bro: "jednego z najwybitniejszych" polskiego nie rozumisz? ;>
[Nie 23:01] Colorblind: sis, studiuje filologię DE - i się cały czas z tym tajniaczyła...
[Nie 23:02] charon: Więc nie widzę problemu, aby nie-Polacy studiowali filologię PL ;p
[Nie 23:02] sis: bro, przeciez Ty go nawet nie lubisz i uważasz za zboczucha
x e [Nie 23:02] bro: ale swojskiego!
[Nie 23:02] Rose.Yo!: no to teraz jestem spłukany no...chce ktos kupic tv ? xD
[Nie 23:03] sis: poza tym co to za nagonka na sis? mój naród mnie pomści, antysemici Wy!
x e [Nie 23:03] bro: wiadomo, zwiększą opłaty za korzystanie z kont bankowych...
x e [Nie 23:04] bro: dziwnym trafem Ty masz prowadzenie konta za free, przelewy za free... przypadek?